Tuesday, April 15, 2014

Pracowity Weekend przed wyjazdem

Za nami pracowity weekend na lotnisku. Całe szczęście udało się wykonać założony plan. Aż szkoda wymieniać wszystkie czynności które towarzyszą organizacji tego wyjazdu, jednak najważniejsza rzecz której cały czas brakuje i jest za mało – treningu w powietrzu. Sobota była dniem typowo technicznym.
Sobotni gość na lotnisku, nowy biz-jet naszego lokalnego miliardera Michała Sołowowa.
Dwa lata niedziałające światło przeciwmgielne a wystarczyło poszukać bezpiecznika
Natomiast w niedzielę udało się przewietrzyć po 572 dniach wreszcie samemu w Jantarze… Jednak krótki 30minutowy lot to zdecydowanie za mało. Pełne pokrycie nieba grubą warstwą cirrusa skutecznie tłumiło termikę. Jedynie gdzieniegdzie kominy wspierane przez południowy wiatr odrywały się z nierówności terenu i okolicznych pagórków dając maksymalnie 1,5m/s chwilowych wznoszeń. 
 Po zakończonym locie zapakowaliśmy Jantara do przyczepy gdzie oczekuje teraz na czwartkową podróż. Wyruszam o 10 i mam nadzieję pokonać dzielące mnie z Nitrą 500km przed zachodem słońca. 
Poza blogiem, Facebookiem, oraz Twitterem moje zmagania będziecie mogli śledzić również w klasycznych mediach. Mam już potwierdzenie o umieszczeniu informacji z Echa Dnia http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140415/SPORTSWIETOKRZYSKIE13/140419150, Radia Kielce oraz TVP Kielce która to planuje mi towarzyszyć w czwartek przed wyjazdem. Dziękuje redaktorom którzy zainteresowali się tematem a tych którzy jeszcze tego nie zrobili zapraszam do współpracy.

3 comments: